czwartek, 3 września 2015

Wpis jubileuszowy



Wpis ma charakter jubileuszowym, a więc znajdzie się w nim to co najważniejsze: podziękowania, zapowiedzi, przemyślenia itd.
 
W pierwszej kolejności pragnę podziękować czytelnikom, tym odwiedzającym blog regularnie i tym którzy wpadają wyłącznie odnaleźć interesujące ich zagadnienie i szybko uciekają. Mam nadzieję, że obie grupy są zadowolone z pobytu na mojej stronie. 100, a właściwie 99 wpisów nagrodzono, w okresie niespełna dwóch lat, liczbą ok. 270 000 wyświetleń.


Jest to dla mnie każdego dnia mobilizujące by dalej pracować nad materiałami które umieszczam na blogu. Mnogość zajęć częstokroć to uniemożliwia, ponadto materiały mojego autorstwa wydawane są w miesięcznikach branżowych, czasopismach naukowych, portalach eksperckich a więc czasem blog przegrywa z tą znakomitą konkurencją. Mam jednak nadzieje że nie dzieje się tak zbyt często;). Pragnę serdecznie podziękować także wszystkim Wydawcom, a dodatkowo i przede wszystkim najbliższym, narzeczonej, rodzinie i znajomym za wsparcie, podpowiedzi i wyrozumiałość, za spędzanie czasu z człowiekiem, który o zamówieniach mógłby rozmawiać godzinami. 

Warto powiedzieć także co się będzie działa na blogu w najbliższym czasie. Po pierwsze radość z jubileuszu skłania do przyśpieszenia następnej okrągłej liczby wpisów, które już są przygotowywane. W najbliższych tygodniach znajdą się nowe analizy, opinie, przemyślenia dotyczące dodatkowych kryteriów oceny ofert, z którymi wielu zamawiający ma problemy a także przemyślenia dotyczące zielonych zamówień publicznych, które to ze względu na miłość do natury są mi bliskie.  Mam nadzieję, że kolejne wpisy przyciągną zarówno stałych czytelników jak i nowych. 

Jeszcze raz serdecznie dziękuję i zapraszam do kolejnych odwiedzin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz